zaterdag 31 januari 2015

Alweer een maand voorbij.

De tijd vliegt voorbij. Zelfs t thuisfront zegt. Je laatste 4 weken en dan kom je alweer naar huis. 
Jaa. Jammer genoeg wel. De tijd gaat zo snel. T vliegt om. Zo is t maandag en zo is t alweer zaterdag avond. En dat betekend FaceTime met de familie. De laatste weetjes en nieuwtjes over wat er gebeurt is op t dorp etc.
Wederom ga ik jullie niet vervelen met trainingsverhalen.  Want die zijn elke dag t zelfde. Dus dat bespaar ik jullie maar. Maar de trainingen vorderen gestaag. Zo zie je maar dat je altijd wel iets nieuws kan leren. 

Ik verveel me absoluut niet. Daar wordt wel voor gezorgd. En anders verzin ik zelf wel wat.
Gister heb ik een Seoul city Tour gehad van m'n nieuwe vriendinnetje. Seoul palace. Seoul city, en daar bij een heel bekend restaurant gegeten. We stonden in de rij. Zo druk was het daar. We moesten krap 10 min wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Knie aan knie zitten met je buurman of buurvrouw. 
Maar toen we het eten kregen (1 min nadat we besteld hadden) had ik daar helemaal geen erg meer in. 
Zoooooooooo. Wat was dat lekker. Nou moet ik bekennen noodles en dumplings daar mag je me voor wakker maken. ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹ maar dit was wat aparts. Aan alle kanten hoor je mensen slurpen en je ziet ze gewoon genieten. 
Nou ik moet zeggen. T was het wachten meer dan waard. 
Na een volle buik zijn we lopende de heuvel op gegaan die leidde naar de cable cars die je binnen een paar minuten boven op de heuvel bij Seoul tower brengen. 
We waren niet de enige met dit idee. En omdat het zaterdag is was het vreselijke druk. 
Genoten van het uitzicht.  En nog een traditionele show gezien. Heel erg indrukwekkend. 
Toen was het tijd om te shoppen. Naar de meest bekende winkelstraat van Seoul. Insadong. Degene die vaker in Korea zijn geweest kennen deze straat wel. 

Weer genoeg beleefd zo op een dag. Moe maar voldaan terug naar de metro. En back home. 
Omdat ik gister vrij had gekregen van tak chi, van Se hwan moet ik vandaag mee naar Seoul. Naar de Taichi school waar hij les krijgt. En dan gelijk een uur of 4 achter elkaar tai chi les. 
Dan moet ik alleen zien terug te komen. Want na Taichi les moet Sehwan nog ergens privรฉ les geven. En tja. K ga geen uren wachten in de kou totdat hij klaar is natuurlijk. Dus dan maar in m'n uppien terug zien te komen. Ik hoop dat dat goed gaat komen. Vast wel. Ik heb ergere dingen mee gemaakt. Dus dan komt dit wel goed. 

Deze week ook nog Koreaanse gerechten leren koken. 
Heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Op en top genieten. 

Volgende week meer. 

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten